لالیگا؛ بارسلونا 4 - 1 رئال سوسیداد؛ اولین گل نیمار در تولد 56 سالگی کمپ نو

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- دو تیم بارسلونا و رئال سوسیداد در هفته ششم رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و در پایان آبی اناری ها در خانه با اقتدار پیروز شدند.

ترکیب بارسلونا: والدز، پیکه، ماسچرانو (بارترا)، آلوز، آدریانو، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، الکسیس، مسی (روبرتو)، نیمار (پدرو)

ترکیب سوسیداد: براوو، استرادا (آنسوتگوی)، کادامورو، مارتینز، دلابلا، برگارا، روس (پاردو)، پریه تو (آگیرتچه)، سن گالی، سفروویچ، گریزمان

 

در دقیقه 2 بازی ضربه سفروویچ سوئدی از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه بارسلونا برخورد کرد و به بیرون رفت تا نوید یک بازی هیجان انگیز را بدهد.

در دقیقه بالاخره نیمار اولین گل خود در لالیگا را به ثمر رساند؛ سانتر سانچز از سمت راست با اشتباه فاحش مدافعان و دروازه بان سوسیداد همراه شد تا ستاره برزیلی به راحتی دورازه را باز کند.

در دقیقه 8 گل دوم هم از راه رسید؛ حرکت نیمار از سمت چپ با ارسال خوب او همراه شد که مسی در تیر دوم با ضربه سری شیرجه ای حساب کار را 2 - 0 کرد.

در دقیقه 21 ژابی پریه تو به خاطر مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به آگیرتچه داد.

دقیقه 23 بارسلونا تیر خلاص را هم زد؛ سانتر آلوز از سمت راست با ضربه پشت پای مسی همراه شد که توسط براوو برگشت داده شد؛ در برگشت ضربه مسی به تیر افقی برخورد کرد و به شکلی عجیب گل نشد تا اینکه روی دفع ناقص گریزمان، بوسکتس با ضربه ای دیدنی از پشت محوطه حساب کار را 3 - 0 کند.

از نکات جالب این دیدار تولد 56 سالگی ورزشگاه کمپ نو بود که شبی شیرین را پشت سر می گذاشت.

در دقیقه 35 هم ماسچرانو به خاطر مصدومیت جای خود را به بارترا داد؛ او در دقیقه 2 طی برخوردی با بوسکتس آسیب دیده بود و مارتینو ترجیح داد بیش از این در موردش ریسک نکند.

سرانجام این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید تا 6مین پیروزی متوالی بارسلونا تا حدودی قطعی به نظر آید.

نیمه دوم؛

در دقیقه 64 روی غفلت جرارد پیکه، آگریتچه صاحب توپ شد و با نوک پا توپ را در عرض برای دلابلا پاس داد تا به راحتی دروازه خالی را باز کند.

در دقیقه 74 نیمار جای خود را به پدرو داد.

در دقیقه 77 بارسلونا اندک امید بازگشت سوسیداد را ناامید کرد؛ مسی از سمت چپ به خوبی وارد محوطه شد و توپ را به مقابل دروازه فرستاد تا بارترا با بغل پایی ساده برای چهارمین بار دروازه براوو را باز کند.

در دقیقه 80 هم مسی جای خود را به سرخیو روبرتو داد.

در نهایت با این پیروزی شاگردان مارتینو 18 امتیازی شدند و با قدرت به صدرنشینی خود ادامه دادند. در دیگر دیدار همزمان این هفته، تیم لوانته در مقابل وایادولید به تساوی 1 - 1 دست یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 13:10 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 217
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 30580
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1